Barnedåb- og surprise-bryllups kage 🍼❤👭

En tidligere kollega havde bestilt en kombineret dåbs- og bryllupskage hos mig, som vi havde aftalt skulle leveres på fest adressen.

Da jeg ankom med kagen kl. 9. om formiddagen, havde kokken dog hverken plads i køleskab eller i køkkenet, til at jeg kunne samle og dekorere kagen, så der var lidt panik på - de mente først de havde tid og plads efter kl. 11.00 😮

Vi fandt dog til sidst en løsning, men det var med ondt i maven, at jeg kørte derfra, uden at vide, hvordan kagen ville være og hvordan den ville se ud lm eftermiddagen, når den skulle serveres...

Billeder af kagen, da jeg havde sat den på køl i et køleskab som blev delt med gæsterne på det Danhostel som festen skulle holdes på...


Kagen, som den så ud, da den blev serveret 🥰

Billede af det smukke brudepar, imens de skærer kagen for ❤🥂🍾

Populære opslag