Mine svigerforældres guldbryllup 💕


Mine dejlige svigerforældre havde guldbryllup d. 19/11 2016, men ville ikke gøre noget stort nummer ud af det, så ingen dørkrans, morgensang og morgenmad - troede de...


Min svigerinde, min mand og jeg havde, i al hemmelighed, lavet dørkrans, skjold med deres navne på, arrangeret morgensang og morgenmad, så lørdag morgen blev guldbrudeparret vækket med morgensang kl. 7.30 💕

Gratulanterne der synger morgensang for guldbryllupsparret 🎶

Morgenmaden 🍞🧀☕

Den nærmeste familie var inviteret til middag om aftenen, hvor min svigermor havde spurgt mig, om jeg ville stå for desserten og måske en småkage til kaffen - hvilket var en selvfølge at jeg ville 🍀

Dessertkagen bestående af en konfektbund med bl.a. nødder og marcipan og masser (jeg mener virkelig masser) af smør, bomber af kirsebær mousse både inden i og oven på kagen og en mousse af kandiserede æbler - en succes tør jeg nok vove at sige 👌
 
Kransekager med hasselnødder

Sarah Bernhardt kager med hjemmelavede makroner og chokolade ganache

Populære opslag