Bryllupskage

Så fik jeg også mulighed for at prøve kræfter med en bryllupskage - endda i 3 etager, da en kollega i "al hemlighed" skulle giftes - jeg er meget beæret over, at jeg fik lov til at lave netop deres bryllupskage :)
 
Jeg fik så godt som frie hænder til at lave kagen, brudeparret ville gerne have en kage i min. 2 etager og overtrukket med marcipan - resten var frit spil, så derfor forslog jeg følgende:
 
Bunde: lyse bunde med revet marcipan i
Fyld: hindbær mousse (uden kerner i) og hvid Toblerone mousse
Pynt: Kagen er overtrukket med hvid marcipan, dekoreret med hvide sukkerperler (mønster er lavet med en diamond fondant cutter) og lilla fondant blomster i 3 nuancer :)
 
Inden jeg satte fondant blomsterne på kagen, sprayede jeg kagen med en perlemors spray (spiselig naturligvis) for mere glans og spil :)
 
Jeg fik en mail fra brudgommen her til morgen, at kagen smagte pragtfuldt og at deres gæster (og også dem selv) havde været vildt begejstrede - hvor er det bare fantastisk at få sådan en mail :)
 
 


Populære opslag